twinsmommmm Kan ilacını kullanmaya başladığımdan beri buyuk ıdrarım koyu renk gelıyor. Arastırdım ılaclardan olabılıyormus. Aynı şeyı yaşayan var mı ? Telaşlanmalımıyım ?
Mom51122 twinsmommmm telaşlanmayın ben sürekli yaşıyorum. Gebelikten önce de hep Demir takviyesi kullanırdım. Yeşil ve siyaha yakın oluyor korkmayın