tugbao Herkese selam kızlar 😊 32+2 yiz. Doktorum perine masajına ve pilatesle sekiz hareketine başla dedi. 36 dan önce başlayan var mı? Biraz tedirginim açıkcası 😁 Bebeğimin kafası aşağıdaymış bu arada.
Zeyyyn tugbao benimki 36dan sonra başlıcak tık da kaldı valla kendim yapamam eşim yapacaktı ağrılarım var diye ailem geldi hepten kaldı 🤣
mucizebebek03 tugbao ben 35 te basladım iki günde bir kendim yapmaya çalışıyorum göbeğim çok büyük değil ayna karşısında yapabiliyorum şu an 37 olduk doktorum 35 ten sonra önermiştu
Uyumsuzzz mucizebebek03 nasıl yapıyorsunuz ya bende yapmak istiyorum fakat karnım çok büyüdü yapamam ki 37+6 yım 😏
tugbao mucizebebek03 ay 32 cok erken geldi bana. hic duymadim. 34-35 yine okey de. daha 8 hafta var onumuzde doguma 😅
tugbao analaka anlamadim ben de kuzum. sadece perine de degil iste pilates, yuruyus, perine hepsine basla dedi.