sblyrms Kızlar hamileliğin ilk aylarında kovid geçiren var mı aranızda. Herhangi bi zararı oldu mu nasıl ilerledi süreç
Eriminannesi04 sblyrms canım bende 37+1 deyim şuan kovidim normal geçirdim sonlardayim bitmek üzere inşallah
Fulyaaa1 sblyrms belirtiler başlayalı bugün 11 gün oluyor karantinam da 8. Gündeyim ilk 3 4 gün ağır geçirdim şimdiler De iyiyim
sblyrms Eriminannesi04 inşallah 🤲🏻 bebeğe her hangi bir etkisi oluyor mu acaba ? Araştırıyorum grip bile olmamaya dikkat edin diyorlar hep. Şuan iş yerimde pozitif planlar var testim temiz çıktı ama ister istemez tedirgin oluyorum
Eriminannesi04 sblyrms doktora dedim bebeğe zararı var mı diye yok endişe etme bebeğe zararı yok dedi içim rahat şimdilik