Kızlar 20.haftamıza girdik 17 den beri bir iştahım açıldı anlatamam gözüm yemekten başka hiç bir şey görmüyor daha önce yemek konusunda mıy mıy zat zor iki lokma yiyen bir tiptim. Şimdi her şeyi yemek olarak görüyorum 😂😂😂tecrübeli annelerimiz varsa bu durum doğumdan sonra geçecek eski halime döneceğim değil mi🙈🙈