Demongun11 bizim de kan uyuşmazlığım var eşim pozitif ben negatif hiç bir sorun olmaz merak etme iğne yapıyorlar sana bana 11 haftam da yapıldı birde 28 haftam da yapılacak doğumdan sonra çocukta da olursa yine yapılacak yani üç kere yapılmış olacak korkma. 🙂