aysenurx öncelikle sağlıcakla kavuş yavruna 🌸🙏 spinal oldum , ,sondayı iğneden sonra taktırdım o yüzden bi ağrı sızı yaşamadım iğne de sinek ısırığı gibi bile değildi 😂 odaya çıkınca uyuşukluğum geçince beni kaldırmaya geldiler destekle kalkıp desteksiz yürüdüm 2 saatte bir kalkıp yürüdüm, baş ağrısı olmaması için ilk bi hafta şekersiz kahve ve bitter çikolata günde bi kere tükettim , bol bol su ve hoşaf içtim , pijama yerine gecelikle daha rahat ettim lavaboya çıkarken ve depend kullandım çok rahattı 🤗 ertesi gün banyo yapmak istedim ve dikişime şeffaf bant yapıştırdılar sende iste bence bunu 🤗 benim çok güzel geçmişti umarım seninki daha da güzel geçer canım 🌸