ebrar6036 Çam ve sakura da Kübra ırmak a giden varmı hanimlar 2 hafta sonra randevum var merak ettim ☺️
AskNaz ebrar6036 çok tatlı dilli bi doktor cnm intagramda sayfası var çok memnun hastaları yorumlarını okumuştum bikaç sefer gittim bende memnun kaldım
ebrar6036 Gulnur26 hadi bakalım İnşaAllah. Çünkü buradan bazı hanımlar oradaki bazı doktorların çok aksi olduğunu baya azarladığını felan söylediler. Hiç azarlanmak istemiyorum umarım öyle denk gelmez