Pelin-1 tabiki tüketiyorum onları. Pirinç olarak basmati kullanıyorum daha sağlıklı olduğu için. Şekerden kastım işlenmiş rafine şeker. Tatlılar ve şekerli içecekleri hayatımdan çıkardım. Vücuduma vereceği zararı bile bile kullanmak istemiyorum. Bu nedenle şeker yüklemesini gereksiz buluyorum ama tabi doktorum nasıl derse öyle ilerlerim.