Rezan_korkmaz Merhaba 5hafta+4 günlük gebeyim bir haftadır geçmek bilmeyen bel ağrım var doktora gittim normal dedi "de halen kuşku duyuruyorum arınızda bel ağrısı olan varmı 🤔
Minaaaysc Rezan_korkmaz ilk 2 ay bende çekmiştim yataktan kalkamıyordum bende korkmuştum ama normal canim
Durunas Rezan_korkmaz ilk ve son haftalarda normal olması ilk haftalar vicut degişime uğruyo bel ve kasık ağrısı oluyo son haftalar 30 dan sonra doguma hazırlanıyo ve ağırlık öne bindiği için ağrı yapıyo ilk gebeligimdede yaşamıştım bundada yaşıyorum 33 olduk
Rezan_korkmaz Canselyaren yakınlarımın çoğu düşük tehlikesi olunca ağrı olur diyolar biraz stres olmaya başladım inşallah normaldir ♥️
Meri3220 Rezan_korkmaz 5+3 benimde ara ara bel ağrım ve kasık ağrım oluyor bu haftalarda gayet normalmiş canım
Canselyaren Rezan_korkmaz Allah korusun öyle düşünme 🤗erkek bebek bel ağrısı ayak ağrısı yapar bnimde erkek😂
Gul-42 Rezan_korkmaz erkek cnm 😀bel dısında sırt bacak agrısı mıde bulantısı kusma hala devam edıo bnm
Rezan_korkmaz Meri3220 geçen yıl 22 haftalık bebeğimi kaybettim ondan dolayı korku yaşıyorum teşekkür ederim canm inşallah benimde normaldir
Meri3220 Rezan_korkmaz Rabbim tekrar yaşatmasın kimseye inşallah zor bir durum. Daha küçük aynı haftadayız zaten başka belirtileriniz var mı acaba bende sadece göğüs hassasiyeti bel kasık ağrısı ara ara bunlar var ama bulantı vs başka bişey yok normal mi değil mi tedirgin oluyorum çok mu erken ki daha acaba
Rezan_korkmaz Meri3220 amin inşallah canım saol .. benimde çok fazla midem bulantım yok canım arada kasık ağrısı oluyor çoğunlukla belim çok ağrıyor bence normal canım daha çok küçük oldukları için belirtiler yavaş yavaş kendini gösteriyor 😃
Rezan_korkmaz Canselyaren inş hayırlısı ile kucağına alırsın canım 🥰 benimde 5 yaşında bir kızım var kızımdan sonra 3 tane düşük yaptım geçen yıl T şekli rahimden dolayı ameliyat oldum şimdi kan sulandırıcı oksapar iğne kullanıyorum inş bu defa hayırlısı ile kazası belasız kucağıma almak nasip olur canm
Cansuuysl Merhaba ben 4 haftalık gebeyim üç gündür bitmeyen bi bel ağrım var sizce normal mi korkuyorum