rukiye0306 Dün ki kontrolümde bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi doktor istirahat etmen gerekli dedi, aynı durumu yaşayanlar var mı?
Feriyecrin_annesi rukiye0306 21. Haftamda benim de öyle idi ama bir ay sonra yukarıya çıkmıştı. Doktorum da ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilir demişti dediği gibi de oldu. Acaba siz kaç haftalıksınız
Cnsymn rukiye0306 ben yaklaşık 10 haftadır hem bebeğim hemde eşi asagida 31. Haftama girdim panik yapmayın. Ben çok yapmıştım boşuna yapmışım. Eğer bir sorun görürse fitil verir bana verdi onunla 31. Haftayı gördük inşallah tamamlicaz vaktimizi
deletedmom2014 haftada benimde öyleydi detaylı ultrasonda düzelmişti. Ağır kaldırmayın ve bol istirahat edin
Asyapolat80 rukiye0306 bana da 16.haftada bebeğin eşi aşağıda dedi ağır iş yapma ve ilişki olmasın dedi ben de dikkat etmeye çalışıyorum çok şükür kanama falan olmadı henüz sonraki kontrolümde inşallah yukarı çıkmış olur