Msl_ege 3 ayrı markadan test yaptım hepsi pozitif , fakat kanda 0.209 çıktı . acilsek kadın doğum doktoru gebelik yok 2 gün sonra tekrar bakalım dedi . başına böyle bişey gelen var mı ?
Kubraozd Msl_ege kan en doğru sonucu verir fakat şöylede bişey var test kitleri evet yanlış çıkabiliyor ama pozitifte yanlış olmuyor negatif sonuç çıkarsa yanlış olabiliyor bikaç gün sonra yine kan verin bence
Evelynn Msl_ege kan en doğru sonucu verir. 5 ve üstü değerler gebelik olarak kabul edilir. Dediği gibi biraz bekleyin belki gebelik vardır yeni oluşuyordur.
Omay0707 Bu ay bende yaşadım tam 4 tane gözle görülür pozitifti kan beta 2 cıkmıştı gebelik yok testler yanıltıyor kan doğru sonuç yani negatif sizinde adet gününz geçmedi ise bekleyin regli olmazsanız tekrar kan verirsinz
Msl_ege hamileymişim arkadaşlar . başına gelen olursa bu post burda kalsın 😂 koskoca araştırma hastanesi yanlış sonuç vermiş !
Msl_ege Omay0707 180 çıkt beta hcg, araştırma hastanesinde 0.209 gebe değilsin diyo dalga geçmişlerdi …!!
Msl_ege Evelynn araştırma hastanesi yanlış sonuç vermiş bana . sağlık ocağında verdim kan 180 çıktı beta