Ablam kararaşta dogum yaptı ilk çocuğunu arzu hanım muayenede ilgili, iyi hoş ben de gittim bi kaç kere 5 saat beklediğim oldu kapıda çok kalabalık devlet hastanesi gibi + dogumda aşırı panik bi doktor ebelerde ilgi sıfır odada çöpleri bile almıyolardı temiz değildi yani o kadar para verceksiniz. Dogumu çok uzun sürdü son 6 saat göremedik ablamı yapayalnız bekledi baska bi odada biz stresli dışarda. Covit bile yoktu o zaman düşünün. Arkadaşım sezeryan doğum yaptı yine arzuda hiç memnun kalmadı çok panik davranmış arzu yine kızın ödü patlamış bebege bişi oldu diye. Egepolde doğum yaptım ben ilk çocuğumu ebeler mükemmel tertemiz hastane odaları. Doğuma kadar annem başımdan ayrılmadı dualarıyla. Bence özelde o kadar para vererek doğum yapcaksınız bari güzel hizmet alın umarım faydası olur. Can hastanesi uzak demezseniz orası da covitte tercih edilebilecek en güzel hastanelerden biri tertemiz doktorlar da çok ilgili