Hilalmira6 Kızlar 9+5 haftalık hamileyim ama hiç bişey hissetmiyorum daha önce 9 haftalık bebeğim kalp atışı durmuştu sizce normal mi 6 gün önce doktora gittim bişey yoktu şimdi korkuyorum benim gibi belirti yaşamayan var mı
Hilal-95 Hilalmira6 sürekli belirti yaşamak zorunda değilsin kuzum sitres yapma kendıne 3 aya kadar hiç bşy hissetmeden hamıle olduğunu öğrenen bi çok insan var doktorun sıkıntı yok dediyse yoktur olablıyor bazen çok fazla yaşıyosun bazen iyi hissediyosun hormonlrla alakalı
Kmlltfy50 Hilalmira6 saglik ocaklarinda kalp atisini dinleyebilirsin eger icine kurt dustuyse saglikocagina gidip soyleyebilirsin kalp atisina bakarlar
evlatkokusu0806 Hilalmira6 bende şuan hamile değilmişim gibi rahatım sadece karnıma bişeyler batıyor ara ara
Dilosceylan Hilalmira6 kuzum ilk 3 ay ne bulantı ne başka bir şey hiçbir şeyim yoktu İnan bende eğer hamilelik buysa 10 tane doğururum hiçbir şey hissetmiyorum diyordum. Tadını hemen kaçırmadan arkadaşların da dediği gibi bi hastaneye gitmeni öneririm bende
Fulyaaa1 Hilalmira6 benim de bi ara aniden kesilmişti ben gitmiştim en azından kafanız da soru işareti kalmaz
minikayak2-6 Kmlltfy50 20 haftadan önce dinlenmiyor kalp atışı yani duyulmaz dinlense bile onların cihazı erken haftaları duyurmuyor
Hilalmira6 Sağolun kizlar içim biraz rahatladı aslinda kizimdada bu sekildim ama bundan önceki hamileliğimde kayıp olunca çok korkuyorum
minikayak2-6 Bende 8+0ım gerçekten rahat geçiriyorum ne bulantı ne kusma başından beri hiçbirşey yok sadece göğüs hasssiyeti ara ara kasık ağrısı