Asia bende sabah başlamıştı devamlı olan bi ağrı sonra hafifledi akşama doğru tekrar başladı geçti başladı geçti başladı derken gece dayanamadım ve hastaneye gittim daha 1cm açıklığım vardı bebeğimin kalp atışları yavaşlamıştı ağrım olduğunda istem dışı ıkınıyor kendimi sıkıyormuşum oyuzden yavaşlamış nst alarm veriyordu eve gönderdiler en son sabaha doğru dayanamadım ve Bidaha gittim 2cm olmuş sabah 8 de dotkorum suyumu patlattı 6 cm olmuştı açıklığım 10 da suni taktı 11:40 ta Doğum yaptım gelen sancılar bi kaç dakika da birdi ılık duş aldığımda geçmemişti bence bi hastaneye gidin