Inci3434 en cok ince battaniye kullaniliyor 4 adet olsun bence cunku bebek kusuyor ilk uc aydan sonra kundaklanmiyor fazla ihtiyac kalmiyor ama yinede dogdugunda sardigimiz icin bebegi kusunca vs cabuk kirleniyorsaglikli dogumlar dilerim embos battaniye gece ortersiniz nohutlarda genelde disarda kullaniliyor yeterli bence ince battaniye kupenemi ne deniyor ondan alabilirsiniz muslinde iyi ancak kis bebekleri olscagi icin bize pek kullanisli degil polari uste serecegim yumusacik olsun sicak tutsun diye yeni dogan bebekler kendini fazla isitamiyor ozellikle ayaklari buz gibi olur terler gaz yapar oda birde en onemlisi mutlaka galaktago damla alin dogum sonrasi hemen baslayin sutunuz bol gelsin bebege gaz yapmasin altina yorgan terletir bu arada yumusak olsun derseniz nohut battaniyenin birini serebilirsiniz