Deletedmom_9 Merhaba arkadaşlar adetimin 2.günü bu gün doktora gidicez ve tüp bebeğe başlıcaz inşallah. Çok heyecanlıyım bu ay başka var mı tüp bebek yaptıran destek olalım birbirimize ☺️