Kızlar merhaba 23. Haftamdayım. Bebeğimin her iki böbreğinde de damarlarında genişleme varmış sınır 4 iken bizimki 5.7 araştırma hastanesine sevk edildim ama bir doktorum git derken diğeri pek gitme taraftarı değil önemli değilmiş şu anlık sanırım. Sizce ne yapmalıyım başına gelen var mı ?