Asaf19 Kızlar 7+5 haftalığız hamilelik ilk haftalarında yapılan tahlilleri istedi doktorum yaptırdım ve idrar tahlil sonucunda protein kaçağı olduğunu söyledi yaşayan var mı bu durumu
evlatkokusu0806 Asaf19 tekrar tahlil ver canım idrarını biraz yaptıktan sonra kaba koy bakalım aynı çıkacak mı
Cemrenin_annesi80 Asaf19 38.haftada yaşadım yogun bi şekilde protein kaçagı çıkmışdı gebelik zehirlenmesi olmuş o gün sezaryene alınmışdım
Zeliha3428 Asaf19 ilk haftalarda oluyor canım bendede çıktı bı iki hafta sonra tekrar idrar tahlili ve üroloji bölümüne gittim bı sıkıntı çıkmadı
Asaf19 evlatkokusu0806 doktor da tahvilin tekrar edilmesi lazım dedi de mesaj da daha net bir şey söylemedi
Asaf19 Zeliha3428 yok cnm yarın gidecem inş bakalım nolacak doktor 1 hafta sonra tekrarla demişti tahlili cuma günü bi hafta oldu ancak yarına randevu bulabildim