Elis23 Kizlar sezeryan doğum olacağım.suan 32.haftadayim.e bebekde owli diye marka var sezeryan sonrası için kullanan oldu mu .yada başka önereceğiniz korse varmi
Hatice1907 https://ty.gl/q02ca36zg4 henüz kullanmadım ama ben bu korseden alıp kullanmayı düşünüyorum
Elis23 On gün sonra kullanılabiliyor Hatice1907 evet benim e bebekde gördüğüm de buyduhangi beden almayı düşünüyosn kaç kilodasin su an
Hatice1907 Elis23 65 kiloyum şu an 23 haftalık hamileyim ama xs/s almayı düşünüyorum iyi sarsın belimi diye önden ayarlama yapılıyor zaten yapışkanı kapansa yeter zamanlada incelir
Didemf Hatice1907 ben xs aldım hamile kalmadan önceki göbek çevreme göre aldım olmadı değiştirip m aldım xs olması için göbek çevresinin 70 civarı olması lazım 50 kilo olan kuzenime tam oldu
Hatice1907 Didemf hadi ya belim 65 cm di artık doğuma kadar kaç kilo alırım bilmiyorum o zaman karar veririm korseli taytta alabilirsiniz ben ondan da kullanıcam
Didemf Hatice1907 bel değil göbek çevresi ölçülüyor ilk zamanlar tayt Zor olur diye korseyle başlayıp sonradan tayt la devam etmeyi düşünüyorum önerdiğiniz bi marka varmı tayt için