Kızlar merhaba yakın zamanda covid geçirdim şuan 7. Ayımdayım doktorum ecopirin pro verdi 36. Haftaya kadar kullanman gerekiyor dedi covid geçirdiğim için doğumda Allah korusun ölü doğum olma ihtimali olabiliyormuş böyle birşey duyan bilen var mı çok şükür bebeğim gayet sağlıklı herhangi bi problem gözükmüyor ama korktum yada covid geçirenlerde ne gibi riskler olabiliyor bilen var mı ???