Zgokkaya Kizlar merhaba 😊 Birkaç gündür soğuk algınlığı belirtilerim var. Bal limon sıcak su tüketiyorum ancak birde ıhlamur tuketmek istiyorum. Ancak bazı yerlerde hamilelikte ıhlamur tüketiminin zararlı olduğunu okudum. Bilgisi olan var mı 🙏
Susambebis Zgokkaya canım ben günde bir bardak ıhlamur tükettim doktorum 1i geçmemesini önerdi .pekmez bal limon la geçirdim hastalığımı