kizlar dun doktordan geldim 4 gundur bacak aralarimda rahimda patma oluyo heleki kizim hareketliylen suan bas gelis doktorum karin geriligi vsr diye 37+4de alalim diyor dogumu planliaz dedi ilk normaldi normali denerler heralde degil mi?
bide aksam bicak girmis gibi sizliyordu bacak aram gecede bi kac kere sanciyla uyandim saga sola donerken cok kotu oldum rahimde yumusama yapar mi acaba?