Ayselina Hanımlar merhaba 39haftayız 38 haftayken 73.40 kiloydum ama şimdi 72kiloya inmişim hastane ve evde tartıldıgımda aynı çıkıyordu yanılma payı desem bilemedim ya kilo kaybı normal mi aceba benim gibi olan var mı ??🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Sunny Ayselina ben varım üç haftadır 69du yerinde sayıyodu ama bu hafta 68 e inmişim(37+1). Bebek kilo alıyorsa sorun değilmiş son haftalarda olabiliyormuş
Ayselina Sunny öylemi anladım canım geçen hafta 2850 kiloydu bu hafta kontrol var bakalım kiloda nasıl değişiklik olacak🤷🏻♀️