Melekkiz_1 Kızlar 16 haftalık hamileyim hiç kıpırtı bişi hissetmiyorum tedirgin oldum normalmi bı hafta sonra kontrolüm var.
Sermec27 Melekkiz_1 cok normal ilk gebelikte 24 haftaya kadar hissetmeyebilirmişiz 🥰 ben ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 haftada hissettim 🥰
Brcccc Melekkiz_1 hafta olarak hissetmemen çok normal 20 haftadan sonra yavaş yavaş hissedilmeye başlanıyor 🥰
Halime04 Melekkiz_1 korkma ben 20haftalığım kendi nabzımdan başka bişi hisetmıyom arada kendi nabmızla karıştıryom korkma ilk hamilelik ise normaldir🙂
K88_ Melekkiz_1 ben de 16. Haftamdayım göğüs ağrılarım şişliği uçlarının büyümesi ve tüm belirti ve şikayetler gitti bu hafta o yüzden mi bilmiyorum büyük bir boşluğa düştüm ve hiç bir şey hissetmiyorum acaba mi diyorum 🥺☹️
birmavihikayesi Melekkiz_1 ben 24 den sonra hissettim şimdi 35+2 oldum hala hareketleri çok yavaş tembel olucak benim oğlum galiba
K88_ Melekkiz_1 inşallah kuzum aynı duyguları yaşıyoruz belirtiler geçse dedik geçti şimdide kocaman bir boşluğa düşmüş gibi olduk 🥺 rabbim sağlıkla hayırlısını versin inşallah