BurcuDiner ben hamile kalmayı düşünürken bıraktım nisan 15inde şimdi 8 haftalık hamileyim şükür çok rahatım doktorunuz nasıl dedi günde 3-4 içebilirsin diye değişik yani çok zararlı oldugunu bilyoruz hele şimdi tam iç organları oluşuyor. Bebek yogun bakımında yatanlar hep anneleri sigara içiyor diyeymiş bana da kocası orda çalışan biri söyledi valla allah kolaylık versin inşallah bırakırsın tak diye bıraktım bende cok içiYodum yıllardr