Benimde 25. Haftamda oldu böyle bı durum. Ama kanama lekelenme vs olmadı bende. Kontrole diye gittim bebek doğum kanalına doğru yol almış resmen ,3gun hastanede yattım ve acil serklaj dikiş oldum. Şuan yaklaşık 2 hafta oldu dikiş sonrası,bakalım inşallah iyidir oğluşum. Simdilik bı sıkıntı gözükmüyor ,insallahta yoktur . Tuvalet harici kalkmam yasak kendimi yormam yasak sadece yatıp dinlenmek var. Ama buna şükür 🙏🙏 ciğer gelistirici igneleein elbet faydası olur bebeğinize korkmayın ferah tutun içinizi,ve stres hiç yapmayin daha çok kısalma olur dedi doktorum. Herşey Allah’ımiza emanet🙏Dilan58