Bugun saglik ocagina gittim gebelik bildirimi icin.
tansiyon ölctu sabah sabah acim afyonum patlamamis
131
89
cikti deger olarak .. ay cok kotu vah cok kotu boyle seyrederse yok dusuk bilmemne.
aglaya aglaya ciktim şok icerisinde. Konu hakkinda bilgisi olan var mi ? Okadar kotu mu ?
bende tiroit var zaten ilac kullaniyorum dr takibindeyim sabah ilac almadan kan vermeye gittim ne bileyim tepkiyi abarti buldum :(