Merhabalar doktorum benim 4 5 Ekim çağırdı ama beni sat a göre 8 haftalık olması gerekli Eylül’ün 24 u muayene etti ve bebek rahime daha düşmemiş dedi bu normal bir süreç mi acaba ilk hamileliğimde de 2 hafta geç döllenme diyordu doktor bu da mı öyle acaba endişeliyim bir bebeğimi kaybettim bu da öyle olur diye çok korkuyorum lütfen yardımcı olun bu arada Beta hcg 207 çıktı doktor tekrar yenileme gereksinimi duymadı ne yapmalıyım