Buseaydmr Sedanur54 ben 37den sonra çatladım karnımın alt tarafından orayı göremiyordum bir gün baktım ayna ile çatlamış malesef minik minikti biraz arttı yarın 39 olcam son haftalarda olabiliyor
kirpapatyasiii Sedanur54 ilk hamileligimde benimde çatlamadi öyle olduğu için doğum sonrası da catlamaz herhalde dedim çok pişmanım iki tane o kadar çatladı ki acile gittiğimde doktor ameliyat izi zannetti😭 bence doğum sonrası tedbirinizi alin
Durunas Dilekcnkn Vayyy damarlarındaki kan bile asil evin sultanı sensin hııı👏🏻😂❤Rabbim yokluklarıni vermesin inşallah masallah sağlicakla kavuşun yavrunuza🙏🙏
Parsss Sedanur54 dilini ısır aman ben hıc soylemıyorum son hafta bıle çatlayabılor hatta dogumdan sonra bıle onun ıcın hıc acmıyorum ağzımı😂
Elisaturgut Sedanur54 36+2 deyim sıfır çatlak🧿🧿🧿🧿🧿 göbeğim de 5 6 aylık gibi zaten kimse inanmıyor ekimde doğuracağıma
MelekMervertlek Sedanur54 normal ya genetik birazda son ay çok dikkat edin bolbol nemlendirin olmasin
TugceSmile Sedanur54 1 hafta önce doğurdum sıfır çatlak💃💃💃 ama hala çatlak kremimi kullanıyorum. Doğumdan sonra da bir süre devam etmek lazımmış ☺
ikizannesi24 Sedanur54 canım ben ikizlerimi doğurdum karnımda bir tane çatlak yok bacaklarımda var o da evlenmeden önce çok kilo vermiştim o zaman olmuştu zaten hamilelikte çatlağım olmadı