Ylz123 ooo sen iyi dayanmışsın benim 20. haftam ve aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Koşarak doktora gittim hatta geçmeyince iki üç gün dedi heralde ya kırık var ya çatlak 😅 doktor dedi ki bebek büyüdükçe kaburgaları genişletmeye çalışırız o yüzden. Uzun süre ayakta durmayın ve oturmayın. Uzanın bol bol. Tek çaresi uzanmak ne yazık ki