anneyim_33 benim 39+4 de suyu bitmesi nedeniyle acil yatisim verildi sancim vs yoktu nisan gelmesi de yoktu doğumla ilgili hiç bir belirtim yoktu sabah 9 da yatisim verildi alttan fitil takıldı koluma serum takıldı hiç birsy yiyip icirmediler acilmam olmasa sezaryena alırlar diye fitili taktıkları gibi 10 dakika içinde sancılar gelmeye başladı her saat geçtikçe benim sancılarım çoğaldı saat 9 gibi istenilen açıklığa ulaşıldı (10 cm) hemen çatala alındım ve 9 45 de kızımı kucağıma aldım.