Yeni hamileyim ve cildim gebelikte kurudu saç diplerim pul pul oldu kepek oluştu 2 gündür bitli gibi kaşınıyorum. Sürekli kullandığım şampuanın hamilelerde kullanılmadığını öğrendim. Doğal olan ürünler kullanılmalıymış. Siz hangi şampuanı ve duj jelini kullanıyorsunuz yazarsanız sevinirim. Kaşıntı beni mahfetti 😔