Elif3434 Merhaba güzel anneler ❤ Ocak ayında doğum yapacak olanlar ne tür hazırlıklar yaptınız şimdiye kadar 🥰 Eşim Ekim ortası gibi besik almaya gidelim artık diyor 6 7 tulum, zıbın çorap dışında bi hazirligim yok. Sizce geç mi kaldım? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Semanurozgan Elif3434 ben 25 haftadan sonra hazırlıklara basliycam Ocak sonu gibi gözüküyor doğum Aralık’ta beşiğini ocaktada bebek arabasını Alicam
Neslihan3866 Elif3434 bende kıyafet alışverişini bitirdim sayılır ufak tefek şeyleri kaldı :) tarak fırça seti, biberonu, gümüş kapak, göğüs ucu kremi, bebek kamerası, termometre şimdilik bunları aldık. Ekim ayında da bakım ürünlerini alicam ☺️
bbbusrra-1 Elif3434 ben yavaş yavaş başladım sipariş veriyorum hepsini kıyafette alıyorum tek tek ♥️ 6 ocak gibi gözüküyor doğum🥰
Gecegunesi Geç değil bence ama yavaş yavaş almak iyi oluyor 🥰 ben az az başladım önüme çıktıkça alıyorum uygun fiyatlardan
Elif3434 Semanurozgan ben de Aralık başı gibi alalım beşiği dedim eşim durmuyor alalım gözümüzün önünde dursun diyor. Bebek arabasını da teyzesi yurtdisindan getirecek. Demirbaş ne kalıyor geriye bilmiyorum da
Melek141120 Benim doğum da 29 ocakta görünüyor 😍 henüz hiçbirşey almadım hemde hiç sadece arkadaşım hastane çıkışı almış bir tane hediye o kadar. Eşimin yeğeni 10 aylık onun da eşyalarından çok kullanıcaz o yüzden acele etmiyorum bakalım ❤️❤️❤️