Dilose evlatkokusu0806 kötü değil canım kese oluşur ama bebek gç döllenir benim 2 gebeliğimde de geç döllenme olmuştu
Mihriballim Kötü bişey değil kuzum benimde geç döllenme bebeğim ilk kzımda geç döllenmeydi doktorun yeni Bi adet tarihi belirleyip söyleyecek kendi adet tarihinden değilde bebeğin büyüklüğüne göre Bi tarihle devam ediceksin.
evlatkokusu0806 Mihriballim öyle bir şey demedi doktor o zaman geç döllenme dwğlmi doktor hiç yorum yapmadı 2 haft geri çıkmasına rağmen sorun yok galiba
Mihriballim evlatkokusu0806 şuan kaç haftalık oldunuz. Tabiki sorun yok bunu sorun olarak görme sadece geç yumurtlamışsın bebeğine sağlıklıdır bu herhangi Bi sağlık sorunu değil sadece diğer kadınlara göre geç yumurtladığımız için bebekler adet tarihimize göre 2 hafta daha minik gözüküyor son aylarda gerçi yakalıyor yine gününü.
Helpmee evlatkokusu0806 yoo ona göre ultrasonda gün belirledik ona göre gidiyoruz ama yinede bana göre herşey zamanında güzel