nurakseki Hanımlar 10+3 gebeyim. Son 2 haftadır sağ kalçamın içini oyuyorlar gibi ağrıyor. Ağrı belime vuruyor.Bu gece hiç uyutmadı. 😔Yaşayan ve alternatif bir şey yapan oldu mu acaba?
semranaksu283 nurakseki benımde öyle göbek yavas yavas büyüyor bence ondan özellikle sabahları oluyor bende
Ayse254 nurakseki benim daha ilginç ağrılarım var 😂 karnın alt tarafında regl ağrısı kasıklarda hassasiyet batma belde ağrı… sözde daha 11+5 im ama maşallah ağrılar dünyası 😅 Buna da şükür napalım 🤗
Ayselina nurakseki canım rahim büyüdüğü için kalça kemiğide genişliyor o yüzden bu aylarda agrıların olur🤷🏻♀️
Semanurozgan nurakseki bende 22 haftalığim dün gece acile gittim o derece ağrı var ama hiçbirsey yapmadılar malesef kemiklerim ağrıyo resmen o derece
marbling10 Ayse254 ilk zamanlarda ağrılar daha fazla oluyor, magnezyum tüketerek azaltabilirsiniz ağrılarınızı
Zesa17 nurakseki normal bir durum bende yaşadım sol kalçamda özellikle. Gün içinde çok fazla hareketli olmayın dinlenin
Bebegimveben0811- nurakseki bu kadar şiddetli olmasada bende de olmuştu bi anda kalktığım da yürüyemiyordum haftam büyüdük ce o ağrıda gecti