Merhba kizlr bugun 21+6 olduk sabhdan beri kasik agrim var sağ tarafımda geçen gün gittiğimde bebegim kafası aşağıya dönmüştü doktor oynuyo yaramaz dedi ama bn korkuyrm erken doğum olur diye bebegin 25 cm 403 gr di geçen çarşamba günü bu haftalarda kasik ağrısı olması normal mi acaba ara ara agrim oluyo sürekli wc ye gidesim geliyo