Syhnmerve Merhaba arkadaşalar aranızda ercişteki med tıp merkezi kadın doğumcuları hakkında bilgisi olan var mı buraların yabancısıyım doğum için orayı düşünüyorum lütfen yardımcı olur musunuz?
Reyhosi Syhnmerve Lena hanıma gidiyorduk artık gitmiyorum gelen gideni sezeryan yapıyorlar tavsiye etmem git Erciş devlet Hastanesi’nde doğur çok daha iyi
Hacerhiraa Reyhosi asla sıra bulamıyorum. Burda ki komsularıma sorduğumda devlette kasap gibi kesip gönderiyorlar bağırıp çağırıyorlar sakın gitme diyolar. Öyle endişeliyim ki gerçekten. Benim doğum sezeryan olacak bide çok korkuyorum bu durumdan valla
Hacerhiraa Reyhosi sürekli gidip gelmek sıkıntı benim için bana. Eşim işi gereği izin alamıyor kızımda 1. Sınıfta. Şimdi bide medtıp kapanacak diyorlar nasıl endişeliyim 🤦♀️
Reyhosi Hacerhiraa endişelenmeyin Erciş’teki devlet hastanesi iyi benim bir öğretmen arkadaşım doğum yaptı orda çok memnun
Hacerhiraa Reyhosi bir sıra bulup gidebilsem biraz daha içim rahatlayacaktı açıkcası. Etrafımdaki herkes çok kötü olduğunu söyledikçe gözüm korktu
Hacerhiraa ilkimmm bir bilgim yok malesef perşembe kontrolum var soracağım doktoruma. İnsallah söylentidir. Siz hangi doktora gidiyorsunuz acaba
ilkimmm Hacerhiraa Nargiz hanıma gidiyorum. Cuma günü benim de kontrolüm var umarım kapanmaz doğuma yaklaştık baya
ilkimmm Hacerhiraa hastaneyi aradım İbrahim bey de izne ayrılmış. Sadece 1 tane doktor kalmış. Sanırım doktorlar birer ikişer kendine başka yer bakmaya başladı. Hastanenin kapanma durumumu var dedim evet öyle bir ihtimal var dediler🤦
Hacerhiraa ilkimmm bende perşembe gidecektim ama sıra yokmuş pazartesi boş sadece Nergis hanım dediler ta pazartesiye kaldı 🤦♀️
Hacerhiraa ilkimmm evet Banada bugün tek doktor bakıyor artık Nergis hanım dediler. İnsallah kapanmaz ya. 15 haftalık benim bebeğim ama ben doğumu da orda yapmayı düşünüyordum 🤦♀️ nergis hanımıda sevmiştim ilgisi alakası çok iyiydi
ilkimmm Hacerhiraa Van lokman hekime geçecekmiş Nergis hanım. Siz Erciş’te mi oturuyorsunuz başka yerden mi gidiyorsunuz
Hacerhiraa ilkimmm aaa gerçekten mii 🤦♀️ ben ercişte otuyorum yeniyiz burda bu sene tayin nedeniyle geldik. İbrahim bey kalp krizi geçirmiş o yüzden izne ayrılmış sanırım
Hacerhiraa Nur22Elif bugün detaylı ultrasona gittim daha. Özel hayat hastanesinde hem Gürcan beye hemde yasemin hanıma muayene oldum. İkiside çok harika doktorlardı gerçekten. Gürcan beyle devam edeceğiz insallah.
Nur22Elif Hacerhiraa bende aşırı mide bulantısı var. Çarşıya bile arabayla giderken fena oluyorum. 🤢 öneriniz için teşekkür ederim. Bişeyler ayarlayacağız artık.
Hacerhiraa Nur22Elif çok geçmiş olsun. Gerçekten öyle çaresiz kaldıkki su ercişte. Fatih kayanın özel kliniği varmış onunla konustum oda 9 ay bakıyorum ama doğuma karışmıyorum diyo,