Beyhance Günaydın bütün güzel anneler, bebeğiniz için hangi şampuanı kullanıyorsunuz, içerik olarak en temizi hangisi ve almam gereken şampuan hangisi olmalı?
poyrazinannesi3547 Beyhance günaydın 💙ben uni baby aldım eskiden olsa dalin alırdım ama şuan iyi değil diyorlar
annesi_ Bende mustela siparişi verdim içeriği doğal diye bübchen de iyi bi şampuan arkadaşım kullanıyo sabunuyla birlikte memnun ama ben mustela tercih ettim nedense ☺️☺️
Nilaylks Beyhance sebamed kullanıyorum dört ay olmak üzere ama bebeğimde hafif Konak oluştu tabi bebeklerde oluyormuş şampuandan sanmıyorum ama geçmezse değiştirip mustelanın Konak için olan şampuanını alıcam
Nilaylks Aslaninannesi01 üç buçuk aylık yeni oluştu çok az bu sıralarda oluyormuş sanırım dört Altı ay arası
Tazeanne7 Chicco aldım bende hem şampuan hem pişik kremi yorumlarda hiç olumsuz yoktu deneyip göreceğiz