Susamveannesi1 2 3 ekim kuzum normalde geçen 3 eylülde oldum 2 si diye gösteriyor uygulama, rabbim ol dedim mi olduruyor kuzum bende akıntım olduğunu farkettim beyaz ertesi günü 2 gün değerlendirdik öyle biraz önce uygulamaya baktım 21 i yumurtlama 22 çatlama diyor bir de o gün bacaklarımı da dikmiştim valla baya 😅 kan gelmesi şüphelendirmedi değil ama geçen ay çok psikolojik hamile gibiydim o yüzden hiç düşünmedim bu ay 😅 nasipte varsa olur çok isterim Temmuz da düşüğüm oldu 🥲🥰