Happybsrn rabiaozsoyy ya benim cinsiyet daha belli değil ama kız olursa bu isim de seçeneklerim arasında kime soyleyesem bı çekimser bnce çok hoş 🥴
Mihriballim Ben çok seviyorum bu tarz isimleri benimde kızımın adı Mihrimah Sultan şimdi tekrar hamileyim eğer yine kız olursa bu sefer mihrişah koyacağız doğru yoldasınız 😀😀 Bence çok cici Bi isim
rabiaozsoyy Mihriballim sizinki de guzelmis ilk mihrimah dusunuyordum uzun olur diye mihraya cevirdim :)
Mihriballim rabiaozsoyy evet uzun ama olsun bence çok hoş benim birde sultanı da var 😀 Mihrimah Sultan Türkmen oyy oyy oyy uzun ama şirin 😀🙈