gokceunall Merhabalar kızlar dün hastaneye gittim bebeğimin suyu azalmış çarşamba saat 9da yatışım yapılıcak ilk suni sancı vericeklermiş eğer normal olmazsa sezaryana alıcaklar dua edin lütfen çok korkuyorum :( )
Zeynep69 gokceunall Allah yardımcın olsun canım bende 39+4 oldum hiçbir belirti yok öyle olacak diye korkuyorum
Ftmsgr gokceunall Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 💞 bizleride haber ver