Ccgdm Asena17 merhaba ben şimdi 14+2yim.bende bile.hala oluyor çok normal belim ağrıyor bazen kramp giriyor bazen kasik ağrım oluyor bunların hepsi olağan şeyler
Lyll Asena17 normal ya valla yaşamadığımız acı sıkıntı kalmıyor gebelikte inşallah çektiklerimize değer de hayırlısıyla alırız kucağımıza 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Asena17 Fundakls cok kotu ya bide basima sol sirt agrisi cikti nd yapacagimi bilmiyorum doktora da gidemiyorum virus var korkuyorum 😔
Fundakls Asena17 ben her gidiğimde sorcam diyorum unutuyorum haftaya kontrolüm var busefer kesin sorcam ağrı sürekli olmadığı için unutuyorum hep
Sosyalmom Magnezyum eksikliğinden oluyor günde 1 tane sade soda içebilirsiniz birde doktora takviye magnezyum yazdırın baya iyi geliyor 2 hamileliğim de de çok çektim