Fzttugce Merhabalar herkese. Su an 10 haftalik hamileyim 2 hafta once esim covid pozitif olunca doktorum bana regenesis max basladi. Bir yandan da folidays kullaniyorum. 2 si birlikte fazla folik asit minyapar acaba? Ikisini birlikte kullanan oldu mu?
Dilekcnkn Fzttugce Yani canım ben regenesisle beraber santafer , decavitte kullanıyorum regenesis balık hapı ikisi aynı etki değil elbette vitaminler aynı olanda vardır ama sorun olcağını sanmıyorum.
Fzttugce Dilekcnkn cok teşekkür ederim cevabınız için inanin içim rahatladı. Doktorun yanında bazen bazı soruları unutuyorum bunu bahsettim ama birşey demedi aklıma takılmıştı çok sağolun:))
Fzttugce 1anne2nefes evet bu konuda baya kararsız kaldim ne yapsam diye :(( benim gibi coklu kullanan var mi diye merak ettim 😄
1anne2nefes Fzttugce bana doktorum ağır olur sadece regenesis demişti canım fazlası dozuda zarar olablr ☺️
Fzttugce 1anne2nefes ben de gidip sorayim açık açık doktor artık bana gelme diyicek 😄😄 bi covid oldum o bitti kanama oldu 1 hafta ağrısı oldu derken çok sık gittim beni kovucak artık 😄😄🙈