Merveikratanem devlete gittim randevusuz almıyoruz dedi o halde sinirden öldüm , özele gittim 2 falandı tabi çıkmış erken kendi doktorum da takip et bakalım dedi uzak bana kendisi içim içimi yedi eşim de yoktu gidemedik , bakalım yarın artık gidicem tekrar erken . Hiç gelmedi bidaha ama çok korktum