Kızlar doğum yapalı 20 gün oldu bebek sadece sağ göğsü emiyo sol göğüs ucum hiç ama hiç yok içine doğru baya.. emdiği taraf çok az var artık onuda almak istemiyo kavrayamıyor çünkü. Silikon göğüs ucu göğsümü tutmuyo tutsada bebek onla alamıyo sütü napcam fikir verin