Adetime 1 gün kala bütün belirtileri yaşadığım için (bulantı da dahil) kan verdim çıkmadı beta hcg 0.100 çıktı
Geçen ay ilaç yazdırmak için gebelik için değilde doktor istemişti 0.5 çıkmışti ama o normaldi istemiyordum o zaman
Acaba test için acele mi ettim beklemeli miydim bir daha yaptırmalı miyim? Yine böyle çıkarsa daha çok üzülürüm 😔