Kızlar dün sancım vardı hafif acile gittim nst bağladılar yanımda bir bayan vardı doğumu olacaktı açılma olsun die sancı cekiyodu tek başına eşini almamışlar yanına doktor açılmaya bakmak için bayana bakiyo kadın agliyodu canı aciyodu onu öyle görünce şuan doğumdan çok korktum ya 😄 okadar aciyomu