Gamzenur124 Bir kaç postta denk geleniniz olduysa bilir bu ay tüp bebek sürecine başlayacağımızı belirtmiştim. Çok şükür dün opu işlemi oldu 10 tane yumurta toplanabildi biraz düşündürmedi desem yalan olur çünkü pco görünümü vardı daha fazla bekliyordum hayal kırıklığı oldu gibi. Şimdi bekleme sürecindeyiz 5 gün izlenip genetiğe gidecek embriyo oluşursa sizlerin dualarına ihtiyacım var lütfen güzel dileklerinizi bizden esirgemeyin çok korkuyorum ilk denememiz ve yeniden başa döneriz diye içimde uçsuz bucaksız bir korku var. Şimdiden herkese çok teşekkür ederim..
Lyll Gamzenur124 lütfen içinizi ferah tutun hislerim kuvvetlidir ve yoğun bir şekilde olacağını hissettim :)
zynpada Gamzenur124 her zaman pozitif ol canım benim :) ben transfere giderken o kadar rahattım ki dedim biliyorum olacak :) hatta odadan beni almaya geldiklerinde bebelerim anne anne diye ağlıyormuş gidip de alıp gelem diye şakalarla gittim :) doktorum bile beni öyle görünce böyle pozitif olman iyi bişey gönderiyorum daha fazla ağlamasınlar diye şakalaşarak transfer etti :) Şimdi 21 haftalık hamileyim 🙏 umarım senin de benim gibi tek seferde tutar ve benim gibi çok rahat bir hamilelik geçirirsin :)
zynpada Gamzenur124 bir de özel değilse neden genetik teste yollanıyor, daha önce bir problem mi yaşadınız bunula ilgili
Gamzenur124 Lyll inşAllah Rabbim birdaha başa döndürmesin hepimiz için verdiğimiz emekleri boşa çıkarmasın, yavrularına kavuşmayı bekleyen anneleri sağ salim birbirine bağışlasın ❤️ Çok teşekkür ederim umarım hisleriniz bize de uğurlu gelir 🌼
Gamzenur124 zynpada evet boş gebelik yaşamıştım o nedenle doktorum riske atmak istemedi korkuyorum fazlasıyla😔
zynpada Gamzenur124 boş gebelikte gen testi istendiğini ilk sizden duydum. Gerçi her doktorun yöntemi farklı. Biz ilk başlarken en iyi dedikleri üç doktorla görüştük üçü de farklı bir yol önerdi. Umarım en kısa sürede güzel haberlerini alırız :) konuyu takibe aldım sonuçların çıkınca yazar mısın buraya lütfen
Busur40 İşinizi Allah’a teslim edin her sonuçta mutlu olursunuz. İnşallah sağlıkla hayırla güzel haberi alırsınız, ben bebek planladığımız süreçte her gün Meryem suresi okumuştum. Tedbir+dua bizi hep güzel sonuca götürür inşallah 🙂
Gamzenur124 zynpada tabiki sonuçlanınca muhakkak yazacağım teşekkür ederim ilginiz için. Boş gebeliği aşılama sonucunda yaşadığım için tedirgin oldu doktorum genetik olarak kromozom un bi yerinde kırılmalarda oluyor böyle bir sonuç demişti ve eşimle birlikte test verince gerçekten de benim 15.kromozomda kırılma olduğu gözlendi neticesinde genetiğe gitme şartı kesinlikle doğrulandı tahmini doğru çıktı anlayacağınız.
funda-93 zynpada merhaba benimde ilk tüp bebek denememdi yaşım 28 ve yumurtalıklarım doktorun tabiriyle sağlıklıydı ilkinde tuttu çok şükür 14 haftalık hamileyim içini ferah tut pozitif düşün bizde eşimle güle oynaya girdik hep işlemlere vidolar çektik odada sanki hamileymişimde cocuğumuza hatıra kalsın diye neyi düşünürsen o olur Allah yardımcınız olsun umarım tutar seni çok iyi anlıyorum dualarım tüm bekleyen annelere❤️
melegim_ve_ben Gamzenur124 Güzel güzel sağlıklı embriyolarınız oluşsun ve sağlıkla tutunsunlar annelerine 🤲😍 10 yumurta hic de az değil strese girmeyin hiç benim en fazla 4 çıkardı onda da 2 si dolu çıkıyordu sadece.Onemli olan sayısı değil kalitesi.1 tane yetiyor zaten Rabbim ''OL" desin yeter ki.
Gamzenur124 melegim_ve_ben çok haklısınız Allah razı olsun sizden. Rabbim merhametini üzerimizden esirgemesin 🌸
Gamzenur124 funda-93 çok teşekkür ederim, Allah razı olsun. Hayırlısıyla size de sağlıkla kavuşmak nasip olsun 🌸