Emine1906 Günaydın arkadaşlar 34 haftalık hamileyim bu hafta kontrole gitmem lazım 2 haftadır uğraşıyorum Ankara şehir hastanesinden randevu alamıyorum bilgisi olan biri var mı neden olabilir
bsrademrkn_ Emine1906 12+5 im 2li tarama sonucumu ogrenmk icin gdecegim asla randevu bulamiyorum on gundur bakiyorum 🙄🙄
balbocegim27 Emine1906 1 saat önce baktigim da necati beye vardı bugünden için saat 11 de ama yetişemezdim artık cuma günü erken gitcem