Burcu98 Merhaba dünden beri 6. Nst girişim yatış verdiler progestan fitil kullandım 3 kere ona rağmen hala 5 dk önce sancım aşırı sonucuma bakar mısınız? Açılmam hiç yok 34+6 yım https://resimyukle.io/r/SbPv2VUohl
yeniannna34 Burcu98 hayırlısı olsun inşallah canım miniğin zamanında gelsin 💜 Sancini kendin hissedip mi gittin yoksa kontrol amaçlı mı gittin
Mehfam10 Sancın çok fazla ve düzenli canım umarım bu durum düzelir bebeğin birazcık acele ediyor sanırım sana kavuşmaya İnşallah sancıların azalır ve vakti geldiginde doğurursun erkenci olursa da sağlıcakla kucağına alır kucağında büyütürsün 🙏🌼
iremgun Burcu98 evet evet değil çok var benim etrafımda r5te doğuran. Ben riskli gebeydim 35i görsek yeter diyorduk hep. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏💚
Burcu98 yeniannna34 diyor açılman olmazsa eve yollucam evde çek sancını anca kendi açılman olursa doğum yaparım diyo çok saçma geldi sancım 100 120 gördüğü oldu genelde 80 90 100 falan düzenli
Burcu98 yeniannna34 açılmam yok açılman yoksa doğumda olmaz sezeryan yapmam dedi bebek iyi çünkü şuan dedi. Bende çıktım.